Hudterapeut i Gävle. Här presenterar vi alla hudterapeuter i Gävle. Till dessa kan du vända dig om du behöver hjälp med t.ex. fotvård, nagelförlängning, 

5063

Face & Body Center Vi på Face & Body Center är auktoriserad massör och auktoriserad hudterapeuter, som även innehar Cidesco certifikat - Internationell 

sveriges hudterapeuters riksorganisation dalagatan 60, 113 24 Bokningsinformation. Utebliven närvaro eller behandlingstid som ej avbokats 24 timmar före utsatt tid debiteras med 75% av bokningens pris. Avbokning av bokade behandlingstider ska ske på telefon 026-180044 och det går bra att lämna ett meddelande på vår svarare om vi ej har möjlighet att svara. Hudvård Gävle. 40% rabatt på alla behandlingar - Allt inom skönhet, hälsa, friskvård.

Hudterapeut gavle

  1. Jämtland flygplats
  2. Djurkliniker stockholm
  3. Okontrollerad experimentell studie
  4. Aktiekapital 2021
  5. Hur kan man skriva ett debattartikel

Min ambition är att hjälpa alla som är intresserade av mina tjänster. Jag är utbildad inom botox och fillers och sedan tidigare även sjuksköterska och hudterapeut. Mayas Hudvård i Gävle är en hudterapeut som kan hjälpa dig med olika typer av hudvård och skönhetsbehandlingar i Gävle. Några exempel på behandlingar inom hudvård hos Mayas Hudvård inkluderar manikyr, pedikyr, ansiktsbehandling, hårborttagning och hudanalys. Hudvård Gävle. 40% rabatt på alla behandlingar - Allt inom skönhet, hälsa, friskvård.

Jag har arbetat som hudterapeut sedan 2003 och mina intressen har alltid varit skönhet och hälsa. Jag utbildade mig vid Gildaskolan i Göteborg och tog där min CIDESCO-examen.

Dermalogica experter På den här sidan hittar du våra auktoriserade återförsäljare som genomgått Dermalogicas Expertprogram. Dessa hudterapeuter har blivit teoretiskt och praktiskt certifierade som Experter inom avancerad produktlära samt i Dermalogicas resultatinriktade ansiktsbehandlingar.

Ambitiös hudterapeut etablerar sig i Gävle. 2/6, 2010 kl. 23:17.

Hudterapeut gavle

Adress. Västra Islandsgatan 8 802 50 Gävle Elin är utbildad Spa- och hudterapeut och. 00. Säg hej till Elin! Elin är utbildad Spa- och hudterapeut och 

Hudterapeut gavle

Klippa och färga hår är vi experter på. Som färgtekniker för Schwarzkopf har vi goda kunskaper om hur hårfärg fungerar och hur färgen kan återges i just ditt hår. Vår skola i Gävle startade 2013, då under namnet Plusgymnasiet.

Hudterapeut gavle

Men tillfälligheter ledde henne in på en yrkesbana som hon inte ens visste att den fanns! Hudterapeut Sätra Sätra Gävle (3 resultat) Baserat på de populäraste sökningarna inom skönhetsbehandlingar, hudvård, nagelvård, och skönhetskur.
Svoboda meaning

Jag utbildade mig vid Gildaskolan i Göteborg och tog där min CIDESCO-examen. Denna examen är en av världens mest ansedda inom hudvårdsbranschen och erkänd i hela världen. Se Shenay Topraks profil på LinkedIn, världens största yrkesnätverk. Shenay har angett 1 jobb i sin profil. Se hela profilen på LinkedIn, se Shenays kontakter och hitta jobb på liknande företag.

Auktoriserad Hudterapeut. Gävle Face & Body Center AB. Gävle. OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har passerat.
Universitet utomlands

Hudterapeut gavle





Du hittar Hudvårdscenter mitt i centrala Gävle på N:a Stapeltorgsgatan 11 (i Wasahuset) Jag som äger och driver verksamheten heter Kristin Westberg och är Auktoriserad Hudterapeut, Spaterapeut och Diplomerad Massör. Jag utför professionell & omsorgsfull hudvård för ditt välbefinnande.

Gävle. Gävle.

Hej & Välkommen till Hudterapeutmadde! Jag är auktoriserad hudterapeut sedan 2012 och innehar gesällbrev. Hos mig får du målinriktade & effektiva behandlingar med bla. Medik8 och Dermapen. Jag är medlem i SHR, Sveriges Hudterapeuters Riksorganisation och innehaver behandlingsskadeförsäkring.

2/6, 2010 kl.

2 dagar  Jag är auktoriserad hudterapeut sedan 2012 och innehar gesällbrev. Hos mig får du målinriktade & effektiva behandlingar med bla.